A mesében minden megtörténhet. Találkozhatunk óriásokkal, törpékkel, tündérekkel... A mese közvetít a látható és a láthatatlan világ között.

2010. október 24., vasárnap

Tenisz...




Még
mindig
a tenyeres
és a fonák.

Biztosan mutatták már otthon a hogyant és a mikéntet. Kell kérni is, játszani is - ezzel segíthetünk.
Itt pedig próbálom leírni, szavakba önteni, mert segíteni akarunk. A további szócséplés helyett kerestem a képeket. Így helyére kerül a "kamera", megjelenik a mozdulatsor. Balkezesek értelem szerűen tükröt kaptak maguk elé.

Ahogyan figyeltem őket, a tenyeres az egyszerűbb, azt értették meg hamarabb. Bevallom, a kétkezes fonák nekem is akkor lett egyértelmű, amikor ütőre kaptam, s összekapcsoltam a két mozdulatsort. Hiszen teljesen logikus mindkettő. :)

Kell segíteni nekik, hiszen egy újabb mozdulat, ami az újdonság erejével hat, s nem lehet másként rögzíteni, csak így. Otthon nincsen hozzá ütő? Jobb híjján megteszi anya serpenyője vagy a kisseprű is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.